Svojevoljna garancija proizvođača

Garancija

Ovdje pronađite korisne savjete i odgovore na česta pitanja o uvjetima garancije koje nudi hansgrohe. U nastavku odaberite željeno pitanje i pogledajte pripadajući odgovor.

Osim zakonskog jamstva, nudi li hansgrohe i svojevoljnu garanciju?

Najviša kvaliteta elementarna je komponenta filozofije poduzeća Hansgrohe. Stoga svojim potrošačima svojevoljno dajemo petogodišnju garanciju proizvođača za naše proizvode. Preduvjete i pojedinosti o garanciji pronađite u uvjetima garancije.

Gubi li se garancija proizvođača za proizvod ako se zamijene servisni dijelovi?

Preduvjet za očuvanje naših uvjeta garancije između ostalog je i stručna ugradnja proizvoda. To je stručno rukovanje za zamjenu rezervnih dijelova opisano u uputama za servisiranje. Ostale informacije o toj temi nalaze se u našim uvjetima garancije.

Kome se trebam obratiti u slučaju reklamacija?

hansgrohe svoje proizvode distribuira kupcima putem veleprodaje, specijaliziranih trgovina i maloprodaje. Zbog toga kupac u prvoj liniji ima pravo na jamstvo od strane trgovca od kojega je kupio proizvod, odnosno od strane maloprodaje/trgovca, ali ne i od proizvođača. U slučaju reklamacija obratite se prodajnom mjestu na kojem ste kupili proizvod.

Koliko dugo vrijedi jamstvo za proizvode hansgrohe?

Kupac nekog proizvoda u načelu ima pravo na jamstvo tijekom određenog razdoblja, koje mu daje trgovac. Budući da hansgrohe svoje proizvode distribuira kupcima putem veleprodaje, specijaliziranih trgovina i maloprodaje, kupac u prvoj liniji ima pravo na jamstvo od strane trgovca od kojega je kupio proizvod, odnosno od strane specijalizirane trgovine ili maloprodaje, ali ne i od proizvođača. U slučaju zahtjeva na temelju jamstva, obratite se prodajnom mjestu na kojem ste kupili proizvod. Ovdje pronađite ostale podrobne informacije o garanciji na proizvode hansgrohe.
Pretraživanje specijaliziranih trgovaca

Specijalizirani trgovci u blizini