Pomoć prilikom smetnji

Rezervni dijelovi i popravak

Ovdje pronađite korisne savjete i odgovore na česta pitanja o popravku i zamjeni rezervnih dijelova. U nastavku odaberite željeno pitanje i pogledajte pripadajući odgovor.

Gdje mogu pronaći rezervne dijelove hansgrohe?

Informacije o rezervnim dijelovima potražite u našem katalogu rezervnih dijelova. Ondje pronađite i upute za montažu te preporuke za čišćenje.

Koliko će dugo biti dostupni rezervni dijelovi marke hansgrohe nakon prestanka proizvodnje nekog artikla?

Jamčimo mogućnost kupnje rezervnih dijelova još 15 godina nakon prestanka proizvodnje proizvoda.

Gdje mogu naći katalog rezervnih dijelova, nacrte i upute za montažu proizvoda hansgrohe?

Informacije o rezervnim dijelovima i tehničkim publikacijama, kao što su nacrti i upute za montažu i servisiranje, pronađite na web-mjestu robne marke www.hansgrohe.de, izravno kod pojedinog proizvoda.

Jeste li stručnjak za sanitarnu opremu i trebate detaljne informacije o proizvodima robnih marki AXOR i hansgrohe? Posjetite naš portal za stručne partnere. Na web-mjestu za stručnjake očekuje vas opsežan katalog proizvoda, podatci za projektiranje kupaonice, savjeti i trikovi za savjetovanje, projektiranje i instalaciju i mnogo drugih sadržaja.

Kome se trebam obratiti u slučaju reklamacija na proizvode hansgrohe?

hansgrohe svoje proizvode distribuira kupcima putem veleprodaje, specijaliziranih trgovina i maloprodaje. Zbog toga kupac u prvoj liniji ima pravo na jamstvo od strane trgovca od kojega je kupio proizvod, odnosno od strane maloprodaje/trgovca, ali ne i od proizvođača. Stoga se u prve dvije godine jamstva obratite svom ugovornom partneru, a nakon toga nama.

Mogu li poslati svoj proizvod hansgrohe na popravak?

Nažalost, slanje proizvoda na popravak nije moguće. Obratite se instalateru. Obližnje specijalizirane trgovce pronađite u našem pretraživanju specijaliziranih trgovaca.

Što učiniti ako su vodovi za toplu i hladnu vodu zamijenjeni?

Kako bismo mogli provjeriti može li se protok vode u miješalici ispraviti, potreban nam je broj artikla ili fotografija proizvoda. Pošaljite nam te informacije putem našeg obrasca za kontakt.

Moj ručni tuš / tuš kapa. Što mogu učiniti?

Kad tuš ne isprazni nakon tuširanja odnosno kada se ne isprazni potpuno, može se dogoditi da se taj postupak odvije tek nakon nekoliko minuta ili sati. 
To je povezano s površinskom napetošću vode. Stoga vas molimo da isprobate sljedeće savjete:

  • Ako vaš nadglavni tuš ima kuglični zglob, možete ubrzati pražnjenje tako da nakon tuširanja namjestite nadglavni tuš ukoso.
  • I pažljivo struganje mlaznica brisačem tuš kabine ili rukom ubrzava pražnjenje tuša jer se time prekida površinska napetost vode.
  • Osim toga preporučujemo redovito uklanjanje kamenca s tuševa, što također može pozitivno utjecati na pražnjenje. Uputu za pravilno uklanjanje kamenca potražite u ovom videozapisu.

Prebacivač na mojoj podžbuknoj miješalici za kadu ne vraća se automatski u početni položaj. Što treba učiniti?

O-prsten ili podizač prebacivača je prljav ili nedovoljno podmazan. Po potrebi treba oba očistiti i podmazati silikonskom masti.

Iz slavine za vodu istječe još samo mala količina vode. Što mogu učiniti?

Uzrok male protočne snage može biti prljavi aerator. Ovdje se nalazi podrobniji opis čišćenja.

Pretraživanje specijaliziranih trgovaca

Specijalizirani trgovci u blizini