Težnja da svojim klijentima uvijek pružimo najvišu kvalitetu elementarna je komponenta filozofije tvrtke Hansgrohe. Stoga svojim prvim krajnjim klijentima (kako je u nastavku definirano), neovisno o zahtjevima koje postavljaju pred svoje prodavače, nudimo dobrovoljnu garanciju proizvođača. Za uvjete i pojedinosti ove dobrovoljne garancije proizvođača pogledajte uvjete garancije u nastavku.
Tvrtka Hansgrohe svojim prvim krajnjim klijentima pruža garanciju proizvođača za svoje proizvode. Ova dobrovoljna garancija proizvođača primjenjuje se dodatno uz zakonska prava, koja prvi krajnji klijent ima prema svom prodavaču. Svi daljnji zahtjevi koje prvi krajnji klijenti postavljaju pred tvrtku Hansgrohe (npr. zbog eventualne odgovornosti za proizvod) također ostaju nepromijenjeni (pogledajte točku VII u nastavku).
„Prvi klijent“ je osoba koja je hansgrohe proizvod kupila kao prvi potrošač izravno od tvrtke Hansgrohe ili prodajnog partnera tvrtke Hansgrohe (posebice poduzeća iz sektora sanitarne opreme, specijaliziranog trgovca, trgovine građevinskim materijalom). „Potrošač“ u smislu ove garancije proizvođača jeste svaka fizička osoba, koja je hansgrohe proizvod kupila za privatnu uporabu, a ne za korištenje u okviru svojih komercijalnih ili samostalnih profesionalnih djelatnosti (npr. radi preprodaje ili instaliranja kod svojih klijenata).
Ova garancija proizvođača vrijedi samo za prvog krajnjeg klijenta i nije prenosiva. Ako prvi krajnji klijent preproda hansgrohe proizvod, garancija se ne prenosi na novog kupca, neovisno o tomu je li kupac također potrošač.
Prvom krajnjem klijentu tvrtka Hansgrohe jamči da kupljeni hansgrohe proizvod ne sadrži greške u materijalu, proizvodnji i konstrukciji. To se utvrđuje temeljem znanstvenih i tehničkih spoznaja aktualnih u trenutku proizvodnje.
Ova se garancija odnosi na sve proizvode marke hansgrohe pet godina od datuma kada je prvi krajnji klijent kupio proizvod, a najviše šest godina od njegove proizvodnje. Iznimka su hansgrohe proizvodi navedeni u nastavku – za te proizvode vrijedi poseban rok:
Broj artikla |
Naziv proizvoda | Jamstvo |
76818000 | null F23 Mjerač protoka | 2 godine |
76836000 | Aqittura M91 Soda sustav 210, izvlačni izljev, 1 mlaz, sBox spremište | 5 godina |
76836000 | Aqittura M91 Soda sustav 210, izvlačni izljev, 1 mlaz, sBox spremište | 2 godine (SodaBase) |
76836670 | Aqittura M91 Soda sustav 210, izvlačni izljev, 1 mlaz, sBox spremište | 5 godina |
76836670 | Aqittura M91 Soda sustav 210, izvlačni izljev, 1 mlaz, sBox spremište | 2 godine (SodaBase) |
76836800 | Aqittura M91 Soda sustav 210, izvlačni izljev, 1 mlaz, sBox spremište | 5 godina |
76836800 | Aqittura M91 Soda sustav 210, izvlačni izljev, 1 mlaz, sBox spremište | 2 godine (SodaBase) |
76837000 | Aqittura M91 Soda sustav 240, 1 mlaz | 5 godina |
76837000 | Aqittura M91 Soda sustav 240, 1 mlaz | 2 godine (SodaBase) |
76837670 | Aqittura M91 Soda sustav 240, 1 mlaz | 5 godina |
76837670 | Aqittura M91 Soda sustav 240, 1 mlaz | 2 godine (SodaBase) |
76837800 | Aqittura M91 Soda sustav 240, 1 mlaz | 5 godina |
76837800 | Aqittura M91 Soda sustav 240, 1 mlaz | 2 godine (SodaBase) |
Razdoblje valjanosti garancije ne može se produljiti na temelju odobrenja usluga obuhvaćenih ovom garancijom proizvođača, a osobito ne nakon servisiranja ili zamjene proizvoda. Razdoblje valjanosti garancije u tim slučajevima ne počinje ispočetka. Ništa drugačije se neće primjenjivati niti ako su ovi uvjeti garancije priloženi uz zamjenski proizvod. To ne predstavlja temelj za novu garanciju niti razdoblje garancije započinje iznova.
Prava na naknadu posljedičnih šteta ili prava koja proizlaze iz garancije za proizvod postoje samo u skladu s odredbama obveznih zakonskih propisa.
Ova garancija proizvođača odnosi se samo na prve krajnje klijente, koji su određeni proizvod kupili u državi u kojoj tvrtka Hansgrohe ima svoje zastupništvo preko vlastite prodajne tvrtke ili prodajnog partnera.
Preduvjet za potraživanje prava na temelju ove garancije jeste pismena obavijest o nedostatku koju prvi krajnji klijent upućuje tvrtki Hansgrohe ili njezinom prodajnom partneru od kojeg je kupio hansgrohe proizvod. Ova se obavijest o nedostatku mora izraditi unutar ograničenog roka od dva mjeseca od trenutka u kojemu je prvi krajnji klijent uočio nedostatak na hansgrohe proizvodu odnosno morao ga prepoznati, a u svakom slučaju prije isteka garantnog roka. Prvi krajnji klijent mora dokazati da garantni rok još nije istekao; to se naročito može dokazati prilaganjem potvrde o kupnji hansgrohe proizvoda.
Pismena obavijest o nedostatku mora sadržavati sljedeće:
Pismenu obavijest o nedostatku treba poslati putem e-pošte na adresu service@hansgrohe.com ili preko obrasca za kontakt na stranici https://www.hansgrohe.de/contact?topic=complaint. Nakon primitka pismene obavijesti o nedostatku tvrtka Hansgrohe će u roku od 3 radna dana stupiti u kontakt s pošiljateljem. Proizvod se ne smije demontirati prije isteka tog roka i suprotnih instrukcija. To ne vrijedi u slučajevima kada se mogu očekivati značajne štete.
Istekom garantnog roka zastareva i zahtjev na temelju garancije. Ako je zahtjev podnesen unutar garantnog roka u skladu s naprijed navedenim zahtjevima, ali tvrtka Hansgrohe još nije pružila garantnu uslugu koju duguje, zastara se obustavlja dok se usluga ne pruži.
Preduvjet za korištenje prava na temelju ove garancije jeste profesionalna instalacija odgovarajućeg hansgrohe proizvoda u skladu s uputama za montažu koje navodi tvrtka Hansgrohe te općepriznatom tehničkom regulativom (npr. putem specijalizirane radionice ili ovlaštene stručne radionice) te korištenje odgovarajućeg hansgrohe proizvoda sukladno uputama za uporabu i montažu koje navodi tvrtka Hansgrohe. To između ostalog, ali bez ograničenja i ovisno o proizvodu, obuhvaća stručno ispiranje dovodnih cijevi za vodu u skladu s važećim normama, prije instalacije proizvoda ili nakon građevinskih zahvata, potom usklađenost instalacija s priloženim shemama i provjeru odgovara li radni tlak u vodovodnoj mreži tehničkim odredbama.
Ako tvrtka Hansgrohe može dokazati ili ako postoji objektivno opravdana sumnja da ti preduvjeti nisu ispunjeni, tvrtka Hansgrohe može uskratiti pružanje garantne usluge, osim ako prvi krajnji klijent dokaže da su naprijed navedeni preduvjeti ispunjeni.
Sve upute za rad i montažu kao i sve ostale tehničke instrukcije priložene su uz svaki hansgrohe proizvod i dostupne na stranici www.hansgrohe.de.
Ova garancija proizvođača nije osnova ni za kakva potraživanja u slučaju
Ova garancija proizvođača ne odnosi se na
U slučaju reklamacije sukladno odjeljku I.-IV. tvrtka Hansgrohe pruža garantne usluge proizvođača prema vlastitom nahođenju i u skladu sa sljedećim propisima odnosno ona tada 1) servisira tj. popravlja odgovarajući hansgrohe proizvod odnosno dostavlja neophodne rezervne dijelove, 2) poduzima zamjenu ili 3) prvom krajnjem klijentu vraća novčani iznos u visini kupoprodajne cijene.
Ako klijent prijavi neku neispravnost kao reklamaciju, a da pritom nisu ispunjeni preduvjeti za pružanje garantne usluge u skladu s ovom garancijom proizvođača, onda on sam kao prvi krajnji klijent snosi troškove otpreme odnosno transporta proizvoda. Dodatno prvi krajnji klijent snosi troškove u koje su uključeni i troškovi rada nastali u tvrtki Hansgrohe uslijed eventualne demontaže ili ispitivanja odnosno troškove povratnog transporta proizvoda.
Ako prvi krajnji klijent i nakon što ga se obavijesti o nepostojanju prava na reklamaciju temeljem garancije i procjeni troškova koji će nastati prilikom popravaka želi njihovo izvođenje, on također mora sam snositi troškove rada i rezervnih dijelova.
Ako nedostatak na hansgrohe proizvodu nije postojao prilikom isporuke, tvrtka Hansgrohe će u pojedinačnim slučajevima odlučiti hoće li ga ukloniti kao znak dobre volje. U tom slučaju prvi krajnji klijent nema zakonsko pravo zahtijevati uklanjanje nedostatka.
Osim prava iz ove dobrovoljne garancije proizvođača, prvi krajnji klijent ima neograničeno i određena zakonska prava.
Ova garancija proizvođača ne utječe na eventualna druga zakonska ili ugovorna prava (osobito jamstvena prava), koja prvi krajnji klijent ima prema prodajnom partneru tvrtke Hansgrohe od kojeg je kupio hansgrohe proizvod.
Ovom garancijom također nisu ograničena niti zamijenjena zakonska prava prvog krajnjeg klijenta prema tvrtki Hansgrohe. Ovo se naročito odnosi na obvezne zakonske propise o odgovornosti propisane Zakonom o odgovornosti za proizvod ili na bilo koju protuzakonitu odgovornost tvrtke Hansgrohe.
Kontinuirano postojanje prava prvog krajnjeg klijenta vrijedi neovisno o slučaju reklamacije i o tomu koristi li prvi krajnji klijent garantne usluge.
Hansgrohe d.o.o.
Oreškovićeva 6h/1
10010 Zagreb
Hrvatska
info@hansgrohe.hr