Česta pitanja o našim proizvodima

Vaša pitanja – naši odgovori

Ovdje pronađite korisne savjete i odgovore na česta pitanja o proizvodima robne marke hansgrohe vezana za instalaciju ili popravak. U nastavku odaberite željenu kategoriju i pogledajte odgovore na česta pitanja.

U pojedinim slučajevima pomoći će stručnjak

Napomenama koje se ovdje nalaze ne mogu se obuhvatiti sve moguće situacije. U tom slučaju sigurno će vam pomoći obližnji stručnjak za sanitarnu opremu. On će na licu mjesta provjeriti konkretan problem pa će vam moći predložiti odgovarajuće rješenje.

I povrh toga imate pitanja o proizvodima ili tehničke probleme? U poduzeću Hansgrohe imamo odgovarajuće partnere za kontakt. Radujemo se vašim upitima!

Odvodni sustavi 

Koji se odvod preporučuje za sustav za tuširanje XXL? 
Za odvod vode kod, primjerice, velikog nadglavnog tuša preporučuje se primjena odvoda RainDrain XXL (art. 60067000). Prema normi DIN EN 274 kapacitet odvoda iznosi 51 litru u minuti.

Dodatni pribor 

Losion se više ne dozira iz spremnika za losion. Što mogu učiniti?
Ako se losion nije upotrebljavao tijekom dužeg razdoblja, on se isušio i stvrdnuo unutar pumpe. Očistite pumpu spremnika za losion tako da ju uronite u toplu vodu i nakon nekog vremena isperete.

Miješalice

Nadžbukna miješalica: Što može biti uzrok propusnosti na priključcima?
Prije montaže miješalice treba paziti na to da su S priključci za izjednačavanje različitih dimenzija montirani bez zatezanja te da su se poštovale zadane mjere za montažu. Obavezno se moraju upotrijebiti originalne brtve, a oštećene brtve po potrebi valja zamijeniti.
 
Elektronička miješalica: Kako mogu aktivirati način čišćenja kod miješalice tako da se senzor ne aktivira, a da se npr. umivaonik može očistiti?
Aktiviranje načina čišćenja opisano je u uputama za montažu koje ste dobili uz proizvod ili možete preuzeti u elektroničkom katalogu rezervnih dijelova.
 
Kuhinjska miješalica: Na zakretnom vratilu istječe voda. Što može biti uzrok tome?
Brtve na zakretnom vratilu miješalice prljave su odnosno oštećene. Potrebne korake za montažu brtvi prilikom zamjene potražite u odgovarajućim uputama za montažu koje su priložene uz rezervni dio. Pazite na to da prstene s utorima iz kompleta brtvi ne namastite previše.
 
Kuhinjska miješalica: Na modelu s teleskopskim tušem / izljevom na izvlačenje istječe samo još mala količina vode. Što mogu učiniti?
Između produžnog crijeva i teleskopskog tuša nalazi se mala filtarska mrežica utaknuta u priključnicu produžnog crijeva. Izvadite to sito šiljatim predmetom, očistite ga i ponovno umetnite.
 
Kuhinjska miješalica: Obje vrste mlaza istodobno su aktivne na teleskopskom tušu. Kako se može ukloniti taj problem?
Zamijenite teleskopski tuš. Kupac ne može samostalno obaviti popravak. Odgovarajući broj rezervnog dijela za teleskopski tuš potražite u priloženim uputama za montažu.
 
Kuhinjska miješalica: Zakretni izljev je propustan. Što mogu učiniti?
Kada nakon otvaranja miješalice voda istječe u području zakretanja, moraju se zamijeniti brtve koje služe za brtvljenje zakretnog izljeva. Zamjena brtvi kod različitih se modela obavlja u skladu s priloženim uputama za montažu. Možete ih pronaći i u katalogu rezervnih dijelova.
 
Kuhinjska miješalica: Kako se miješalica za sudoper Variarc s teleskopskim tušem može oboriti kada se mora otvoriti prozor?
Uhvatite miješalicu držeći ju za osnovno kućište (pozor: ne za izljev!), izvucite ju okomito prema gore i položite bočno na radnu ploču (na krpu ili slično).
 
Tehnika miješalice s kugličnim zglobom: Mora li se prilikom servisiranja sustava miješalice s kugličnim zglobom zamijeniti i kugla miješalice?
Kugla miješalice izrađena od nehrđajućeg čelika ne mora se zamijeniti. Moguće se naslage mogu lako ukloniti s kugle, primjerice abrazivnim jastučićem za čišćenje plastike.
 
Otvoreni uređaj za pripremu tople vode: Tijekom zagrijavanja voda kapa iz miješalice. Što mogu učiniti?
Budući da tijekom zagrijavanja ne nastaje nadtlak u otvorenom uređaju za pripremu tople vode, na izljevu će kapati voda. To je fizikalno uvjetovano i ne radi se o nedostatku proizvoda, koji bi bio temelj za zamjenu miješalice ili zahtjev na osnovi jamstva ili garancije.
 
Naknadno kapanje: Nakon upotrebe, iz miješalice ili tuša uvijek kratko nastavlja kapati voda. Što mogu učiniti?
Kod miješalica i tuševa kratkotrajno je naknadno kapanje fizikalno uvjetovano i ne radi se o nedostatku proizvoda koji opravdava zamjenu miješalice ili zahtjev na osnovi jamstva ili garancije.
 
Prebacivač: Na kupaoničkoj miješalici on se ne vraća automatski u početni položaj. Što treba učiniti?
O-prsten ili podizač prebacivača je prljav ili nedovoljno podmazan. Po potrebi oba treba očistiti i podmazati silikonskom masi.
 
Miješalica za umivaonik: Istječe još samo mala količina vode. Što mogu učiniti?
Uzrok male protočne snage može biti prljavi aerator. U ovom zapisu nalazi se podrobniji opis čišćenja.
 
Miješalica za umivaonik: Mogu li utjecati na kut izlaza mlaza vode kod miješalice robne marke hansgrohe?
hansgrohe opcionalno nudi zakretni standardni aerator (br. art.: 95400000) s vanjskim navojem M24x1. Njime se mlaz vode može preusmjeriti na bilo koju stranu za oko 8°. Zamjena i način rada prikazani su u ovom videozapisu.

Nabava proizvoda hansgrohe

Mogu li se proizvodi negdje bez obaveze isprobati?
U centru hansgrohe Aquademie (Zagreb, Hrvatska) pokazat ćemo vam pregled aktualnih proizvoda i kolekcija robne marke hansgrohe. U Showerworldu (Schiltach, Njemačka) vam se nudi mogućnost da sami isprobate i izdašno uživate u doživljaju tuširanja uz hansgrohe. Na kojim drugim mjestima u vašoj regiji možete isprobati i doživjeti proizvode hansgrohe doznajte ovdje, u pretraživanju specijaliziranih trgovaca.

Gdje mogu kupiti proizvode hansgrohe?
Naše proizvode možete kupiti kod specijaliziranih trgovaca i u maloprodaji. Industrijska prodaja nije dostupna. Obližnje specijalizirane trgovce pronađite u našem pretraživanju specijaliziranih trgovaca.
 
Gdje mogu doći do prospekata?
Prospekte o proizvodima hansgrohe možete preuzeti izravno s našeg web-mjesta.
 
Koja je cijena proizvoda hansgrohe?
Naše proizvode možete kupiti kod specijaliziranih trgovaca i u maloprodaji. Ondje ćete dobiti i informacije o njihovoj cijeni. Obližnje specijalizirane trgovce pronađite u našem pretraživanju specijaliziranih trgovaca.
 
Koliko se dugo mogu kupiti rezervni dijelovi za neki proizvod nakon što se on prestane proizvoditi?
Jamčimo mogućnost kupnje rezervnih dijelova još 15 godina nakon prestanka proizvodnje proizvoda. 

Sustavi za tuširanje

Zidna šipka za ručni tuš: Koje su mogućnosti dostupne za montažu u kutu?
Koraci za montažu kompleta za kutnu montažu prikazani su u ovom videozapisu

Niveliranje keramičkih pločica: Čemu služi duguljasta plastična pločica priložena uz tuš setove?
Nisu sve kupaonice obložene pločicama od vrha do dna. Zbog toga je u nekim slučajevima potrebno nivelirati debljinu pločica. U kupaonicama koje nisu do stropa obložene pločicama, debljina pločica može se ujednačiti diskom za niveliranje keramičkih pločica. Po potrebi se može postaviti i više diskova, jedan na drugi.

Ručni tuš: U usporedbi s prethodnim razdobljima iz njega istječe samo još mala količina vode. Što mogu učiniti?
Uzrok male protočne snage može biti prljava brtveća mrežica. U ovom videozapisu nalazi se opis čišćenja. Postoji mogućnost da je i sam tuš obložen kamencem. Uputu za pravilno uklanjanje kamenca potražite u ovom videozapisu.

Ručni tuš: Gdje bi se na kadi trebao montirati držač?
Ručni bi tuš trebao biti lako dostupan, bez čudnih pokreta tijela. Kosa bi se trebala moći oprati u sjedećem položaju, bez potrebe za uzimanjem ručnoga tuša u ruku.
 
Nadglavni tuš: Svestrano prskajući mlaz neravnomjerno izlazi iz tuša. Mlaz više nema lijepu sliku. Što treba učiniti?
Očistite izlazni otvor svestrano prskajućeg mlaza. Za to je najbolje upotrijebiti plastičnu lopaticu. Dok voda teče povucite lopaticu preko cijelog otvora za svestrano prskajući mlaz. Na taj se način mogu ujedno isprati oslobođene čestice.

Naknadno kapanje: Nakon upotrebe, iz miješalice ili tuša uvijek kratko nastavlja kapati voda. Što mogu učiniti?
Kod miješalica i tuševa kratkotrajno je naknadno kapanje fizikalno uvjetovano i ne radi se o nedostatku proizvoda koji opravdava zamjenu miješalice ili zahtjev na osnovi jamstva ili garancije.

Showerpipes: Može li se uzlazna cijev skratiti?
Ovisno o modelu, uzlazne se cijevi mogu po potrebi prilagoditi uvjetima u prostoriji, a u nuždi i skratiti. Skraćivanje je načelno moguće kod okruglih uzlaznih cijevi. Detaljnije informacije pronađite u odgovarajućim uputama za montažu. Četvrtaste uzlazne cijevi dostupne su u različitim duljinama. Odgovarajuće brojeve rezervnih dijelova za svoj proizvod potražite u katalogu rezervnih dijelova.

Brtveća mrežica: Koju funkciju ima brtva odnosno filtarska mrežica između crijeva tuša i ručnog tuša?
Brtveće mrežice koje se dobivaju uz svaki ručni tuš ne smiju se zamijeniti uobičajenim brtvama. U suprotnom će se prljavština koja se filtrira putem filtarske mrežice ispirati u mehaniku tuša. To će dovesti do zatajenja funkcije QuickClean ili začepljenja mlaznica. Postupak čišćenja brtveće mrežice prikazan je u ovom videozapisu.

Unica'D: Može li se zamjenski klizač montirati i na starije zidne šipke za ručni tuš?
Zamjenski se klizač u načelu može postaviti na sve zidne šipke za ručni tuš Unica`D.

Showerpipe: Kako ju mogu montirati ako u kupaonici pločice nisu postavljene do stropa? Postoji li rješenje za to?
Za Showerpipe se može nabaviti disk za niveliranje keramičkih pločica, kojim se može nivelirati 7 mm. Odgovarajući broj artikla potražite u pripadajućim uputama za montažu.

Jamstvo i garancija

Gubi li se garancija proizvođača za proizvod ako se zamijene servisni dijelovi?
Preduvjet za očuvanje naših uvjeta garancije između ostalog je i stručna ugradnja proizvoda. To je stručno rukovanje za zamjenu rezervnih dijelova opisano u uputama za servisiranje. Ostale informacije o toj temi nalaze se u našim uvjetima garancije.
 
Koliko dugo vrijedi jamstvo za proizvode hansgrohe?
Kupac nekog proizvoda u načelu ima pravo na jamstvo tijekom određenog razdoblja, koje mu daje trgovac. Budući da hansgrohe svoje proizvode distribuira kupcima putem veleprodaje, specijaliziranih trgovina i maloprodaje, kupac u prvoj liniji ima pravo na jamstvo od strane trgovca od kojega je kupio proizvod, odnosno od strane specijalizirane trgovine ili maloprodaje, ali ne i od proizvođača. U slučaju zahtjeva na temelju jamstva, obratite se prodajnom mjestu na kojem ste kupili proizvod. Ovdje pronađite ostale podrobne informacije o garanciji na proizvode hansgrohe.
 
Kome se trebam obratiti u slučaju reklamacija?
hansgrohe svoje proizvode distribuira kupcima putem veleprodaje, specijaliziranih trgovina i maloprodaje. Zbog toga kupac u prvoj liniji ima pravo na jamstvo od strane trgovca od kojega je kupio proizvod, odnosno od strane maloprodaje/trgovca, ali ne i od proizvođača. U slučaju reklamacija obratite se firmi Hansgrohe d.o.o. na tel. +385 1 5630 800 / email: info@hansgrohe.hr (s opisom kvara, kopijom računa, slikama proizvoda) i prodajnom mjestu na kojem ste kupili proizvod.
 
Osim zakonskog jamstva, nudi li hansgrohe i svojevoljnu garanciju?
Najviša kvaliteta elementarna je komponenta filozofije poduzeća Hansgrohe. Stoga svojim potrošačima svojevoljno dajemo petogodišnju garanciju proizvođača za naše proizvode. Preduvjete i pojedinosti o garanciji pronađite u uvjetima garancije.

Osnovno kućište

Brtvljenje: Moram li zabrtviti proboje u zidu i fuge?
Neispravnost ili nedostatak brtvi na spojevima kod instalacijskih proboja može zbog prodora vode uzrokovati znatnu štetu na građevinskoj konstrukciji. Fuge na podžbuknim miješalicama i probojima za cijevi treba pravilno i trajno elastično zabrtviti u skladu s normom DIN 18195 / 5. dio (Brtvljenje građevina – brtvljenje protiv nepotisne vode na stropnim plohama i u prostorijama s priključkom za vodu; mjerenje i izvedba), primjerice brtvenim manšetama i primjenom odgovarajućeg sanitarnog silikona. I provrti se moraju zaštititi od prodora vlage dodatnom primjenom sanitarnog silikona. Detaljnije informacije o toj temi pronađite u uputama za montažu koje su priložene uz proizvod.

Čišćenje i njega

Kako mogu pravilno očistiti svoj proizvodi marke hansgrohe, odnosno ukloniti kamenac s njega?
Opis postupaka kojima se dugoročno može sačuvati sjaj i funkcija proizvoda hansgrohe donosimo vam u kompaktnom obliku: 
U načelu vrijedi sljedeće:
  • Ne smiju se upotrebljavati sredstva za čišćenje koja sadrže solnu kiselinu, mravlju kiselinu, klorno bjelilo ili octenu kiselinu, jer se njima mogu izazvati znatna oštećenja.
  • Ne smiju se upotrebljavati agresivna pomagala i uređaji za čišćenje, kao što su neprimjerena sredstva za ribanje i spužvice sa žicom.
  • Čišćenje treba obaviti odgovarajućim sredstvom doziranim u propisanoj količini, koje treba ostaviti da djeluje najviše 10 minuta.
  • U slučaju čišćenja sredstvima u raspršivaču, otopinu za čišćenje nikako ne nanosite na proizvode hansgrohe, nego na krpu za čišćenje.
  • Nakon čišćenja proizvod se mora isprati dovoljnom količinom čiste vode.
Smije li se cijeli nadglavni tuš oprati u perilici posuđa?
Plastični dijelovi tuša nisu izvedeni za visoke temperature koje tijekom programa sušenja vladaju u perilici posuđa. Za to je prikladna samo metalna pločica za oblikovanje mlaza. U priloženim uputama za montažu zorno je prikazan točan postupak.

Termostati i ventili 

Zaporni ventil / prebacivač: Ručka na termostatu teško se pomiče. Kako se može riješiti taj problem?
Više je mogućih uzroka za otežano pomicanje. Primjerice, hod mogu otežati naslage na brtvećim plohama. Zamijenite dio u skladu s priloženim uputama za montažu. Više informacije pronađite u našem elektroničkom katalogu rezervnih dijelova
 
Gumb zaglavljuje: sigurnosni zapor na ručki termostata ne može se deblokirati. Kako mogu riješiti taj problem?
Vjerojatno je gumb samo blokiran kamencem ili je opruga neispravna. Očistite oprugu i gumb i malo ih podmažite. Dijelovi će se prema potrebi morati zamijeniti. Broj rezervnog dijela pronađite u uputama za montažu ili u web-katalogu rezervnih dijelova
 
Gumb Select: Kod termostata ShowerSelect ili ShowerTablet tipka se nakon montaže ne može pritisnuti, odnosno nema funkcije.
Prilikom montaže s ventila nije uklonjena zelena sigurnosna kopča. Demontirajte vidljive dijelove i uklonite kopču. Možda brtva između tipke i rozete nije podmazana. Lagano premažite brtvu silikonskom mašću.

ShowerSelect: Mogu li kod proizvoda namještati količinu protoka?
Kod termostata ShowerSelect ne može se namještati količina protoka. Iskustva su pokazala da 80 % korisnika nema potrebu za regulacijom količine protoka. Regulacija količine protoka osobito je potrebna kod ručnih tuševa. Kod novih ručnih tuševa Raindance Select vaši kupci mogu birati između nježnog ili snažnog mlaza. Kao rješenje za izrazitu uštedu vode, dostupan je veliki broj ručnih tuševa EcoSmart. Kod nadglavnih je tuševa zadovoljstvo tuširanja načelno u prvome planu. Nadglavni tuševi usklađeni su s potrebama, pa kupci mogu birati iz bogate palete proizvoda. Proizvode s regulacijom količine protoka vaši kupci i dalje mogu dobiti s postojećim termostatima koji su opremljeni standardnom tehnologijom.

Podžbukna miješalica s termostatom: Na rezervnoj ručki nedostaje pričvrsni vijak. Kako mogu pravilno montirati ručku?
Od 2012. ručke termostata dolaze u nasadnoj izvedbi. Pričvrsni vijak potpuno ispada iz upotrebe. Nasadne ručke samo se nataknu i mogu se uvijek ponovno demontirati snažnim potezanjem.

Ostalo 

Gdje mogu naći katalog rezervnih dijelova, nacrte i upute za montažu proizvoda?

Informacije o rezervnim dijelovima i tehničkim publikacijama, kao što su nacrti i upute za montažu i servisiranje, pronađite na portalu Hansgrohe PRO – web-mjestu za ciljne skupine stručnjaka. Ondje vas osim toga očekuje opsežan katalog proizvoda, podatci za projektiranje kupaonice, savjeti i trikovi za savjetovanje, projektiranje i instalaciju i mnogo drugih sadržaja. 

Gdje mogu naći informacije za dobavljače i pružatelje usluga?

Sve usluge i sadržaje za preuzimanje namijenjene dobavljačima i pružateljima usluga pripremili smo vam u području za dobavljače na web-mjestu poduzeća www.hansgrohe.com. Ondje ćete između ostaloga pronaći informacije o našoj organizaciji nabave, upravljanju kvalitetom, sadržaje za preuzimanje poput vodiča za prvo uzorkovanje, naše radne norme ili okvirne sporazume.

Na područje za dobavljače

Pretraživanje specijaliziranih trgovaca

Specijalizirani trgovci u blizini