Tuš za djecu Jocolino sjajno je rješenje za obitelji čija djeca ne vole vodu. Zbog ovog tuša tvrtke hansgrohe u tri zabavna životinjska dizajna i s dvije vrste mlaza koji odgovaraju djeci vaša djeca više nikad neće zaplakati već će uživati prilikom tuširanja i kupanja.
Selektivni MonoRain idealan je za zdravo tuširanje toplom i hladnom vodom - umirujući način opuštanja.
Ovaj tuš vas mazi s dvije vrste mlaza - za raznolik užitak tuširanja prema vašem raspoloženju.
Vodeni kamenac nestaje kao odnesen rukom - okretanjem glave tuša prilikom odabira načina prskanja.
Nataloženi kamenac i prljavština nestaju za tren s ergonomskog dječjeg ručnog tuša. Odnosno, kada se glava tuša okrene za promjenu vrste mlaza. Mlaznice se same čiste kao da je riječ o čaroliji.
Osnažujuće i energizirajuće svakodnevno uživanje u tuširanju uz zadovoljavajuće puni mlaz tuša. S malim otvorima na glavi tuša, ova vrsta mlaza učinkovito i temeljito ispire šampon.
MonoRain
Fokusiran i iznimno nježan mlaz za dobro raspoloženje. Fokusirana vrsta mlaza savršena je za hidroterapeutsko tuširanje i tretmane hladnom vodom. Za sve koji se vole opuštati pod tušem ili u kadi.
Nagrade
Nagrade za dizajn
Nagrade
iF product design award 2022
Od „A“ kao automobil do „Ž“ kao žilet: proizvodi ovjenčani ovom nagradom ubrajaju se među najbolje dizajnirane na svijetu. Međunarodno priznati pečat kvalitete koji od 1953. godine dodjeljuje organizacija International Forum Design.
Povjerenje u njavišu kvalitetu
Petogodišnje jamstvo proizvođača
Nuditi našim klijentima najvišu kvalitetu u svakom trenutku je temeljni dio filozofije tvrtke Hansgrohe.
Nastojimo uvijek pružati ažurne, potpune informacije na našoj web stranici.Međutim, ne preuzimamo nikakvu odgovornost za aktualnost, točnost, potpunost ili prikladnost informacija za određene namjene.
Trenutno nema unosa u vašu bilježnicu. Ovaj popis omogućuje vam da u bilo kojem trenutku brzo usporedite proizvode koji vas zanimaju i ponovno ih pronađete. Da biste to učinili, upotrijebite ikonu "Napomena o proizvodu" na našim stranicama proizvoda.